-->
Folytatás jó esetben lesz, legalábbis én szeretnék.

A történetről:

Anabelle megtudta az igazságot családjával kapcsolatban; bár ezt eddig is sejtette, de most már teljesen világossá vált számára, hogy az élete hazugság volt. Miután fátylat borít a múltra, megismerkedik Alec Volturival, a szívdöglesztő vámpírral, aki egész életében a lány biztonságát őrizte. Amikor látszólag minden helyre áll, újabb félvéreket változtatnak vámpírrá, akik történetesen Vladimír lányai. A drága apuci nem örül ennek és egy rakás újszülöttet küld a Volturi nyakára. Az uralkodóház azonban meghiúsítja a támadást és végez minden vámpírral, kivéve hármat, akiknek sikerült eljutnia Romániába.

Itt kezdődik és egyúttal folytatódik a történet, melynek címe:

Before The Dawn~ Hajnal előtt



Jogok:

A szereplők jogai Stephenie Meyer-t illetik, kivéve az általam alkotott vámpírokat! Az ő karakterüket én magam találtam ki és a képek is sajátok, így arra kérlek titeket, hogy semmit se vigyetek el! KÖSZÖNÖM!

!!valamint!! A mű bővített, illetve tömörített kiadása, sokszorosítása, valamelyik szereplője felhasználása az író(Devonne Crescent) engedélye nélkül nem lehetséges!!

by fine selection
publisher



2011. március 18., péntek

22.fejezet

 Ezennel bejelentem, hogy a 22.fejezet itt van! :D Nekem annyira tetszett, mert Alec és Ana gondolatai olyan aranyosak.. Én mondjuk a felén röhögtem, de szerintem tök jó lett! :D Bocsi a késésért, de a fene gondolta volna, hogy ilyen hamar hozzátok a kommenteket! Ez a befejező fejezet, szóval most nincs komi határ. De lenne egy fontos kérdésem. Akarjátok-e, hogy legyen folytatás? Mert, ha továbbra is van kedvetek olvasni a Volturi történetemet, akkor én szívesen folytatom! :))
ui.:A dőlt betűs részt gondolják! Xoxo Love ya! Devonne



(Anabelle sz.)
Még nem nyitottam ki a szemem, de éreztem, hogy a sötétség enged a szorításán. Néhány másodperc múlva, már hangokat is hallottam. Vagyis egy hangot, egy nagyon gyors szívdobogást, de azon kívül semmit. Mintha félnének megszólalni.. Szép! Én fekszek itt a tudatlanság peremén és azok félnek, akik tudatuknál vannak. Jajh... Kíváncsi vagyok, mi lesz amikor felébredek..

(Alec sz.)
Már eszméleténél van. Érzem, de még mindig nem nyitja ki a szemét. Mi van, ha valami baj van? Beleőrülök a várakozásba! Azt akarom, hogy végre felébredjen és kinyissa a szemét! Ez miért olyan nagy kérés? Csak nyissa ki a szemét! Ennyit kérek, nem világbékét! Istenem! Gyerünk már!
- Talán a vér segítene, hogy hamarabb felébredjen.-mondta Katy.
- Ez eddig miért nem jutott az eszedbe?-ráztam meg a vállát, viszonylag erősen, mire Demetri a szoba másik végébe hajított. - Bocs Kat.-motyogtam, mert tudtam, hogy ezt aztán igazán nem kellett volna, hisz ő is ugyan olyan ideges mint én.. és lehet hogy még nálam is jobban..
- Semmi baj, megértelek.-mondta egy mosoly kíséretében.
- Lehet, hogy te megérted, de azért ezt mégse kellett volna!-morogta Dem. Katy elé állt és a szemébe nézett. Valami volt benne, amitől Demetri megváltozott és a következő pillanatban már teljesen lehiggat. Körbenéztem a szobában lévőkön, de mindenkinek majdnem teljesen fekete volt a szeme, még Demnek is, így nem maradt más csak..
- Rendben. Megyek, de a többiek ne legyenek itt mert arra a vérre legfőképp Ana-nak van szüksége. És ez rád is vonatkozik Alec.-mondta Katy.
- Köszönöm.-suttogtam és bár fájó szívvel, de átmentem a másik szobába, míg Katy bevitte Ana-nak a vért. Húsz percel később örömteli sikoltás hallatszott a szomszéd szobából, így persze rögtön mindenki átment. Ana még mindig feküdt, de Katy nagyon boldog volt.
- Mi történt?-kérdeztem azonnal.
- Nemsokára felébred!-válaszolt boldogan.

(Anabelle sz.)
Csak azt tudtam, hogy lenyomtak valami folyékony-izét a torkomon, ami ízlett. Mást nem igazán fogtam fel.. az idő pedig teljesen elmosódott körülöttem. Fura, de mintha ettől a löttytől, mintha kiélesedtek volna az érzékszerveim és tökéletesen érzékeltem a külvilágot.
- Mi történt?-kérdezte egy hang, amitől úgy éreztem, hogy a mennyben vagyok. Vajon tényleg ott vagyok? Meghaltam? Nem.. már amúgy is halott vagyok, szóval.. de mi van ha még is? A pokolba kerültem? Hiszen koromfekete minden.. akkor nem lehetek a mennyben, ahol elvileg minden vakítóan fehér.. Hol vagyok? Miért nem válaszol senki?-kérdeztem csak úgy- Van itt valaki? Mikor jutok ki innét? Egyáltalán kijutok? Hahó?!?
- Nemsokára felébred!-mondta egy lány, nagyon boldogan. Rólam van szó? Végre felébredek? Végre! Már belepusztultam ebbe a sötétségbe!
- Még mennyi idő?-kérdezte az én angyali hangom, abban ahogy mondta, mintha egy kis sürgetés is lett volna. Vajon ha kinyitom a szemem, látni is fogom? Mi lesz, ha soha többé nem hallom a hangját? Én abba biztos belehalok!-gondoltam kétségbeesve.
- Nyugalom Alec, már csak alszik. Amint eszébe jutnak a dolgok kinyitja a szemét.-mondta ugyan az a lány. Ismerős volt a hangja. Várjunk csak.. azt mondta, hogy az angyalom neve..
- Alec..-suttogtam. Én suttogtam! Végre sikerült megszólalnom!-gondoltam boldogan.
- Ana!-suttogta Alec, majd egy kéz végig simított az arcomon. Kinyitottam a szemem és megláttam Őt. Azon nyomban átöleltem és magamhoz szorítottam szerelmem. Illatát mélyen magamba szívtam és nagyon örültem, hogy ő volt az, akit először megláttam.

(Alec sz.)
Halványan érzékeltem, ahogy a többiek kiosonnak és nagyon hálás voltam ezért nekik. Ana végre kinyitotta szemét és most itt van a karjaim közt.-gondoltam boldogan, miközben végigsimítottam arcán. Elmosolyodott és közelebb húzott magához, nekem pedig nem kellett ennél több, azonnal lecsaptam ajkaira és szenvedélyesen megcsókoltam.

7 megjegyzés:

Kisegér:D írta...

Szia! :)
Nagyon jó lett! :)
Én imádtam! :) Kell-e folytatás? Viccelsz? Persze, persze, természetesen, tuti, holt biztos, of course, natürlich... Folytassam??? :D
Várom! :)
Puszi! :)

Devonne Crescent írta...

:D:D:D
Hát ha akarod, akkor nyugodtan; de minden jog az enyém! :D :P (legalábbis félig) :D :D
de az is lehet, hogy megírom a második részt és utána csinálom meg a Román-klános ficet! ;)
Love Ya!! (:
Devonne

Unknown írta...

Szia!!!
Nagyon jó lett!!!!!!
Még is mien kérdés ez naná hogy folytasd!!!!!
Puszy Bella09

~Beauty° írta...

wííííííííí méééééég
áá nekem még kell :D:D gyors a frissel :D
mi az h akarok e folytatást?
milyen buta kérdés ez?? ez természtes :D<3
XOXO Kra

Rise írta...

Szia!
Juuuujjj nagyon jóóóóó :)
Király lett,imádom :D
Legyen-e folytatás??Ez kérdés??:P
PERSZE HOGY LEGYEN!!!!:)
Puszi:Áfonya

Christina írta...

Szia
NAgyon jo lett a feji
Ne kérdezd hogy folytasd-e mert ugyis a valasz igen
puszy

Liena írta...

Kár hogy nem lett be fejezve pedig még mindig jó sztori amit alkottál