-->
Folytatás jó esetben lesz, legalábbis én szeretnék.

A történetről:

Anabelle megtudta az igazságot családjával kapcsolatban; bár ezt eddig is sejtette, de most már teljesen világossá vált számára, hogy az élete hazugság volt. Miután fátylat borít a múltra, megismerkedik Alec Volturival, a szívdöglesztő vámpírral, aki egész életében a lány biztonságát őrizte. Amikor látszólag minden helyre áll, újabb félvéreket változtatnak vámpírrá, akik történetesen Vladimír lányai. A drága apuci nem örül ennek és egy rakás újszülöttet küld a Volturi nyakára. Az uralkodóház azonban meghiúsítja a támadást és végez minden vámpírral, kivéve hármat, akiknek sikerült eljutnia Romániába.

Itt kezdődik és egyúttal folytatódik a történet, melynek címe:

Before The Dawn~ Hajnal előtt



Jogok:

A szereplők jogai Stephenie Meyer-t illetik, kivéve az általam alkotott vámpírokat! Az ő karakterüket én magam találtam ki és a képek is sajátok, így arra kérlek titeket, hogy semmit se vigyetek el! KÖSZÖNÖM!

!!valamint!! A mű bővített, illetve tömörített kiadása, sokszorosítása, valamelyik szereplője felhasználása az író(Devonne Crescent) engedélye nélkül nem lehetséges!!

by fine selection
publisher



2011. február 12., szombat

21.fejezet

Sziasztook!
Itt van a 21.fejezet!! :D 
Sokan kérdezték mi van Anaval és Aleckal. Nos ebben a fejezetben választ kaptok a kérdéseitekre, ugyanis az ő szemszögükből olvashatjátok! Minden véleményt nagy örömmel fogadok! Szóval kérem azokat a kommenteket! :D
komihatár: 7 (az én kommentjeim nem számítanak bele!) 
Szerintem 43 olvasóból 7 ember biztos tud írni valamit, szóval hajrá!
Csók és ölelés vagyis XoXo
Devonne Crescent



(Alec szemszöge)
Olyan rossz így látni Őt. Olyan, mintha halott lenne, de Michelle azt mondta, csak nagyon mélyen alszik és hogy minden rendbe jön. Rendbe? És az pontosan mit is jelent? A Brown-lányokról kiderült, hogy Vladimír lányai és még mi változtattuk át őket! A Volturi bízott bennük. Ők meg cserébe mit tettek? Elárultak minket és ebbe a kétes állapotba taszították kedvesem!-mérgemben belevertem egyet a falba, amitől azon egy repedés keletkezett.
- Alec.-tette vállamra kezét húgom, aki szintén aggódott Anaért, de szerintem nálam jobban nem aggódik senki, még a szülei sem! Nem bírtam tovább ülni és nézni, ahogy ott fekszik teljesen mozdulatlanul, így kimentem a szobából, majd a folyosó ablakán keresztül kiugrottam a kertbe, onnan pedig be az erdőbe. A fülemben csengtek Anabelle szavai.
- Alec, segítenem kell rajta! Védtelen velük szemben! -a tekintetéből kiolvastam, mennyire félti Katherine-t
- Kérlek, maradj itt! Demetri ott van vele. Te is tudod, hogy Dem az egyik legjobb harcos közülünk.-
nyugtattam meg.
- Szeretnék segíteni! -
Ahogy rám nézett azokkal a gyönyörű rubin színű szemeivel a lélegzetem is elállt.
- Én is!-
mondta Solar. Aztán ismét Anara néztem és meghoztam életem egyik legszörnyűbb döntését. Hagytam, hogy harcoljon, holott védenem kellett volna. És most minden az én hibám! Miattam fekszik és lehet, hogy sohasem kel fel.-dühösen kettétörtem egy utamba kerülő fát.
- Mond csak Alec Volturi, mit ártott neked az a fa?-kérdezte mögülem Renata, nem tudom, mióta követ, de az az érzésem, hogy nem olyan rég. Nem fordultam meg, csak tovább futottam, egyedül akartam lenni. Egyedül a dühömmel. És nem tartott sokáig, míg kedvem támadt megölni pár vámpírt a Román-klánból. Már csak azt vettem észre, hogy Románia iránya felé futok.
- Alec!-Renata hangja most messzebbről érkezett- Lassíts!-mikor rájött, mi az úti célom, gyorsított a tempóján, így már csak 4 méter távolság volt köztünk.
- Nem mehetsz oda egyedül!-mondta- Vladimír nem lesz veled kegyes, ahogy Románia földjére teszed a lábad meghalsz! Egyedül senkinek sincs esélye velük szemben, még neked sem!-erre megálltam és enyhén felé fordítottam a fejem.
- Mi lesz, ha Ana felébred és te nem leszel mellette? -fojtatta-Szerinted kinek az arcát akarja meglátni először?- Nem válaszoltam. - Nem akarsz válaszolni? Hát legyen. Tudom, hogy a Volturiban magas rangod van, de attól még ne légy ennyire önfejű! -A szemébe néztem és megszólaltam.
- Amikor beleszerettem, akkor talán nem voltam az? Tudtam, kinek a lánya és gyűlöltem magam amiatt, hogy beleszerettem, de így lett és nem tudtam ellene semmit sem tenni. Miután megismertem a cselekedeteim többsége értelmetlen. Végre van okom arra, hogy megöljek pár vámpírt, erre te megállítanál? Az egészet Anabelleért teszem, ha ők nincsenek, akkor még mindig.. -hirtelen elnémultam, kerestem a szavakat és Renata készségesen segített befejezni helyettem a mondatot.
- Veled lenne.
- Igen.

(Anabelle sz.)
Nem tudom, hogy milyen régen szippantott magába a feketeség. Percek, órák esetleg napok telhettek el úgy, hogy én mit sem tudtam az idő múlásáról, bár még most sem tudom, mióta lehetek ezen a szörnyű helyen. Csak arra vágytam, hogy Alec karjai közt legyek. Látni akartam mélyvörös szemeit, ami minduntalan magával ragad; sötétbarna haját, amibe állandóan beleakartam túrni; azt akartam, hogy megöleljen, szorosan magához szorítson és sohase engedjen el; érezni akartam bódító illatát, amitől megrészegültem; azt akartam, hogy most azonnal mellettem legyen, de semmi se történt. Csak lebegtem a sötétségben és vártam, mikor lehetek ismét a való világ tagja.

(Alec sz.)
Otthagytam Renatát és futottam egészen Románia határáig, de ott megtorpantam. Ismét hallottam Renata kérdéseit, ezúttal a fejemből. De most válaszoltam is rájuk. Mi lesz, ha Ana felébred és te nem leszel mellette? Utálni fogom magam miatta, hogy akkor nem vagyok ott. Szerinted kinek az arcát akarja meglátni először? A kérdés teljesen hiábavaló, hiszen a választ ő is ugyan úgy tudta, ahogy én.
Nem tudom miért, de végül visszafordultam. A visszaúton egy fát sem bántottam, de sokkal gyorsabban szedtem a lábam, mint odafelé. Valamiféle sürgető érzés lett rajtam úrrá, amit nem értettem, csak annyit tudtam, hogy látni akarom, hogy Ana még mindig ott van az ágyában. Tudni akartam, hogy még minden ugyanúgy van-e , ahogy otthagytam. Nem bíbelődtem azzal, hogy az ajtón megyek be, helyette felmásztam afalon és beugrottam azon az ablakon, ahol azelőtt kiugrottam. Vámpír sebességgel Ana ajtajához rohantam és kinyitottam épp akkor, mikor megmozdult. Mintha hallottam volna, ahogy kővé dermedt szívem megdobban; Ana nemsokára felébred.

12 megjegyzés:

~Beauty° írta...

wíííí
már nagyon kiváncsi vagyok a olytatásra. Sies vele :D Nagyon jó lett ez a rész :D
XOXO Kira

Kisegér:D írta...

Szia! :)
Jaj, de jó! Nagyon jó lett! Remélem tényleg felébred! :)
Legalább nem ölette meg magát Alec.
Várom a folytatást! :)
Puszi!:)

Natalie írta...

ááá de jó lett!!!!
nagyonagyon várom a folytatást!
Alec olyan cukii volt *.*!!:DXD
firsst hamar!

millió puszi:

Natalie

Eperke írta...

Siess a folyt..........:D:D:D:D
Nagyon megható volt, ahogy agódott érte:)
Imádtam.....megkell mondanom nekem Dean a Román klánból nagyon tetszik ♥♥♥♥♥
Várom a folyt.
Millió puszi
By: Eperke
♥♥♥♥♥♥♥♥

Névtelen írta...

Szia!!!
Nagyon jó lett!!!!! Sies a folytatásal!!!!!!!!! :D
Puszi!!! :) Bella09

Natalie írta...

szia niki!feltettem a destino-ra a (várva-várt) frisst:D
ha gondolod olvasd el:)

puszi:

Natalie

dorajk írta...

szia tök jó lett várom kövit puszi dorajk

ivi írta...

szupi lett

Névtelen írta...

wíí tök jóó.:DD
hamar kövit. puszii

Névtelen írta...

basszus de várom mmáár a foolytatást..:D

Névtelen írta...

nagyon szupi az egész!
remélem hamar itt lesz a folytatás, nem lehet abbahagyni
egy új olvasód

Little J írta...

Szia!

Mostanában találtam rá az oldaladra és nagyon tetszik!
Benne lennél egy link cserében?
(Lécci nálam jelezz)
http://two-more-lonely-people.blogspot.com/

Előre is köszi, és már nagyon várom a frisst :)

little J