-->
Folytatás jó esetben lesz, legalábbis én szeretnék.

A történetről:

Anabelle megtudta az igazságot családjával kapcsolatban; bár ezt eddig is sejtette, de most már teljesen világossá vált számára, hogy az élete hazugság volt. Miután fátylat borít a múltra, megismerkedik Alec Volturival, a szívdöglesztő vámpírral, aki egész életében a lány biztonságát őrizte. Amikor látszólag minden helyre áll, újabb félvéreket változtatnak vámpírrá, akik történetesen Vladimír lányai. A drága apuci nem örül ennek és egy rakás újszülöttet küld a Volturi nyakára. Az uralkodóház azonban meghiúsítja a támadást és végez minden vámpírral, kivéve hármat, akiknek sikerült eljutnia Romániába.

Itt kezdődik és egyúttal folytatódik a történet, melynek címe:

Before The Dawn~ Hajnal előtt



Jogok:

A szereplők jogai Stephenie Meyer-t illetik, kivéve az általam alkotott vámpírokat! Az ő karakterüket én magam találtam ki és a képek is sajátok, így arra kérlek titeket, hogy semmit se vigyetek el! KÖSZÖNÖM!

!!valamint!! A mű bővített, illetve tömörített kiadása, sokszorosítása, valamelyik szereplője felhasználása az író(Devonne Crescent) engedélye nélkül nem lehetséges!!

by fine selection
publisher



2011. január 16., vasárnap

19.fejezet

Sziasztok! Itt van végre a fejezet, remélem, hogy tetszeni fog! :) Kicsit rövid, de mentségemre legyen mondva, hogy siettem!

(még mindig Anabelle szemszöge)
Némán szaladtunk végig a folyosókon, s közben kerestük a behatolókat. Azt tanácsoltam Alecnak hogy váljunk ketté. Persze Ő végig ellenkezett, de aztán sikerült valahogy rávennem, hogy Ő Solarral menyen a kastély keleti része felé én pedig épp az ellenkező részébe, oda ahol bejutottak. Útközben Jane-nel futottam össze.
- Te meg mit keresel itt? A bátyámnak vigyázni kéne rád! Miért nem vagy biztonságos helyen?-kérdezte, kissé dühösen.
- Jane kérlek, szükségetek van az erőmre!-mondtam.
- Nekünk pedig rád!-mondta.- Miután ide jöttél, a többiekkel együtt, élet költözött a kastély falai közé. Nem akarom, hogy történjen veled valami! Ezt meg kell értened!
- Tudom, de... nem ülhetek tétlen a szobámban, miközben tudom mi folyik a kastély falain belül!
- Rendben, ahogy akarod... de kérlek, ígérd meg, hogy vigyázol magadra! Kérlek!
- Megígérem!-mondtam. Jane bólintott, majd tovább indult. Néhány perc múlva, megláttam egy barna hajú lányt, eléggé... nem hétköznapi ruhát viselt.
Simán elmenne utcalánynak!-ez volt az első gondolatom. És ebből rá is jöttem, arra hogy ő nem lehet Volturis! Mivel a Volturi tagjai nem néznek ki... így! Nem tűnik újszülöttnek, de Alec azt mondta, mind az.. vagy nem?
- Ki vagy? És miért jöttetek?-kérdeztem.
- Semmilyen magyarázattal nem szolgálok neked volturi!-mondta morogva.- De ha megmutatod, hol van a börtönötök, talán megkímélem az életed...-ajánlotta fel.
- Ó, milyen kedves! Hagy gondolkozzak... NEM! Ki engedett be titeket?-kérdeztem morogva.
- Hogy hívnak?
- Felelj a kérdésemre!
- Melyikre?-kérdezte mosolyogva. Mi ez? Valami rossz játék?
- De legyen, ahogy akarod,-folytatta a vámpírlány- hisz úgy is végzek veled. A nevem Cassandra, a Román klánhoz tartozom. És azért jöttünk, hogy kiszabadítsunk pár foglyot, akár a sereg élete árán.
- Ezek szerint Te nem szándékozol meghalni.
- Eszem ágában sincs!-válaszolt nevetve.
- Ki küldött?-kérdeztem és próbáltam higgadt maradni.
- A neve Dean. Nem rég csatlakozott hozzánk.- A szavakat úgy mondta, mintha egy betanult szöveg lenne.
Dean, hát persze, ki más?-morgolódtam magamban.- De miért?- és akkor megvilágosodtam..
- Catlyn!-mondtam suttogva. Cassandra szája mosolyra húzódott.
- Látom többet tudsz, mint kéne. Ugye már vámpír a kicsike? Más különben ez az egész akció hiábavaló lenne.
- Mi dolgotok vele?
- Az apja viszont akarja látni a lányát, ennyi és persze a másikat is, Solar-t... azt hiszem.
- Az apja... nem ember?-kérdeztem.
- Mégsem vagy olyan okos! Az apja, a Román klán fővezére. És tudtad, hogy van egy bátyjuk is? Stefan-nak hívják és észvesztően dögös!
- Vladimir az apjuk?-kérdeztem csodálkozva.- Akkor... félvérek voltak?
- Nem, de ezt bonyolult lenne elmagyarázni. Inkább mutasd meg végre, hogy merre találom őket, aztán hagyj utamra menni!
- Jobb ötletem van! Te most azonnal visszahívod a sereged és aztán visszamész Dean-hez és megmondod neki, és Valdimir-nek, hogy a lányok szabad akaratukból vannak itt!
- Nem, sajnos ezt nem tehetem, mivel azt mondták: vissza ne merjek térni nélkülük. És én tiszteletben tartom a mesterem parancsát! Tudod, csatlakozhatnál hozzánk is! Egész jól kijövünk, nem gondolod? Még barátnők is lehetnénk.-mondta.
Ez meg mi a francról beszél? Barátnők... mi? Ennek elment az esze! Adok én neki barátnőt! - a kezemmel egy tűzgolyót formáltam, amit csodálkozva nézett. Meglepettségétől szólni sem tudott. Elmosolyodtam, s felédobtam a tűzgolyót, ami azon nyomban egy olyan "ketreccé" változott, mint amivel elkaptam Alex-ékat.
- Ki a fene vagy te?-kérdezte dühösen.
- A nevem Anabelle Volturi, legyen elég ennyi! -és a végén, valami meghajlás félét produkáltam.
- Dean mesélt rólad, azt mondta kerüljelek el... már értem, hogy miért.-morogta.
- Lehet, hogy mesélt, és milyen igaza is volt, nem de? -elmosolyodtam.
Cassandra rám mosolygott, mire én meghallottam egy morgást a hátam mögül. Mikor megfordultam megláttam Catlyn-t és Solar-t.
- Ó.. mily öröm látni a királynéimat!-hajolt meg kissé Cassandra.
- Ana...-suttogta Solar.- Sajnálom..-eloltotta a ketrecem, így Cassandra kiszabadult és azonnal rám vetette magát.
- Száj le rólam, te parazita!-morogtam és minden erőmmel ellöktem magamtól.
- Cass, hagyd inkább mennyünk!-mondta Catlyn.
- Solar!-mondtam, szinte kétségbeesve. Rám nézett, a pillantása esdeklő volt, majd egy szó nélkül visszafordult és elhagyta a kastélyt Cassandrával és a húgával. Tehetetlenül feküdtem a földön. Valami nem engedett moccanni. A kastély falai hirtelen sötétedni kezdtek.. Mintha a nap hirtelen eltűnt volna.
- ANA!-kiáltotta egy hang, mielőtt mindent beborított volna a végeláthatatlan sötétség.
Cassandra
komihatár: 6!!
Niki

8 megjegyzés:

Kisegér:D írta...

Szia!
Júj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anyám!!!!!!!!!!! Húúúú.......... Nem találok szavakat a meglepettségtől! Úr'isten! Most komoly? Ez nem lehet!
Aszem eltartott pár percig még igazán felfogtam. :D
Irtó jó volt! Imádtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hú, nagyon várom a folytatást! Siess vele lécci! :) :) :)
Puszi! :)

Devonne Crescent írta...

Szia :)
:D :DIgen ez most komoly! :D
Örülök, hogy tetszett! :) Sietek vele! :)
Puszillak! Niki

Klodette írta...

Szia. :)

Most kapcsolódom bele a történetbe és nagyon tetszik. :) Alec nagyon harcias volt. Kis aranyos. :)
Bírtam nagyon.

Üdv: Klau

Névtelen írta...

Szia!! :)
Nagyon jó volt. Várom a folytatást. :D

Devonne Crescent írta...

Sziasztok =)

először is Klaudya üdvözöllek itt a saját volturi váramban ;D másodszor örülök, hogy tetszik a történet ^^

Bella09: örülök, hogy tetszett! :)

Puszillaktiteket! Niki

Casperson írta...

szia nagyon tetszik a történeted nem rég kezdtem nyomon követni de mindig izgalommal várom , hogy mikor lesz már feji ! SZóval csak egy szóval mondom el hogy milyen : KIRÁLY . Valamit szeretnék kérdezni ki játsza Stefant?????

Devonne Crescent írta...

Szia! :)
hú, hát én nagyon örülök, hogy tetszik a történetem és egy új olvasó még nagyobb öröm! ^_^
Stefant? Hát igazából teljesen véletlen találtam rá a képre, mikor épp mást kerestem, de ez így jött ki. És mikor ránéztem a képre, rögtön tudtam, hogy ő játssza majd Stefant. x)
A lényeg: Logan Lerman <3
Puszillak!
Niki

emm. írta...

Szia! Nagyon tetszik a fejezet, meg az egész blog, meglepi nálam :)